Asiantuntija: haluaisitko valita asiakkaasi, mutta myyntityö tuntuu möröltä?
Asiantuntijana sinulla on jo hyviä kysymyksiä, joilla synnytät luottamusta ja saat asiakkaan ostomoodiin. Asiantuntijuudellasi on arvoa, jonka turvin voit päästä valitsemaan työsi, samalla vaivihkaa vahvistaen asemaasi työelämässä.
Moni asiantuntija on yllättynyt piilevistä myyntitaidoistaan. Ei ole ollenkaan pahitteeksi, että sinäkin tunnet ainakin myyntityön perusteet. Tähän tarkoitukseen olemme tehneet sinulle verkkovalmennuksen, Arvoa Asiantuntijuudesta.
Arvoa Asiantuntijuudesta
-valmennuksen avulla opit muun muassa
-
Kuinka hankit organisaatiollesi laskutettavia lisätöitä olematta tyrkky
-
Tarjoamaan asiakkaallesi ideoita ja näkemyksiä, joista kaikki osapuolet hyötyvät
-
Esittelemään itsesi asiantuntijana vakuuttavasti, mutta asiakaslähtöisesti
-
Kysymään juuri oikeita, ”maagisia” kysymyksiä, joilla helpotat asiakkaan ostopäätöksen tekemistä
-
Herättämään mielenkiinnon ja lopulta vahvistamaan asiakkaan ostopäätöksen
Valmennuksen sisältö
-
1
-
Tervetuloa Arvoa asiantuntijuudesta -valmennukseen
-
-
2
-
Johdanto
-
Intra
-
Treffeistä naimisiin
-
Epämukavuusalue
-
-
3
-
Johdanto
-
Order taker vs. market maker
-
Vastuunkannon kolme tasoa
-
-
4
-
Johdanto
-
Asiantuntijan rooli myyjän aisaparina
-
Valmistautuminen kohtaamiseen uusien ihmisten kanssa
-
Itsensä esitteleminen uusille ihmisille
-
Oman asiantuntijuuden viestiminen kohtaamisessa
-
Asiakkaan lausumattomat huolet ja toiveet
-
-
5
-
Johdanto
-
Vaikuttamisen lait
-
Miten käytännössä?
-
Voittavan tarjouksen rakentaminen
-
Valmistautuminen tarjouksen tekemiseen
-
Rakenna tarjous yhdessä asiakkaan kanssa
-
Voittavassa tarjouksessa kuuluu avainhenkilöiden ääni
-
Ällistyttävän hyvä presentaatio
-
Ällistyttävän hyvä tarjousdokumentti
-
Mitä tehdä tarjouksen jättämisen jälkeen?
-
Klousaajan 7
-
Välipelaajan win plan
-
Päätöksen pyytäminen
-
-
6
-
Johdanto
-
Seven Royal Habits
-
Kenelle Arvoa Asiantuntijuudesta
-verkkovalmennus sopii?
-
Organisaatiossaan asiakkaiden kanssa työskenteleville asiantuntijoille
-
Yrittäjille, jotka tuotteistavat omaa osaamistaan ja kohtaavat työssään myynnin haasteita
-
Asiakaspalvelusta kiinnostuneille
-
Niille, jotka ovat kiinnostuneita tuomaan oman erikoisosaamisensa esille asiakkaan kokeman lisäarvon kautta
Noudatamme digitaalisissa tilauksissa kuluttajasuojalain mukaista 14 päivän kaupan peruutusoikeutta. Digitaalisen palvelun peruutusaika käynnistyy sopimuksen solmimishetkellä. Jatkuvissa jäsenyyksissä peruutusaika koskee koko jäsenyyden (ei tilauskauden) 14 ensimmäistä päivää.