Haluaisitko kasvattaa yrityksesi myyntiä vähintään 10% vuodessa?
Eikö kuulostakin älyä loukkaavan yksinkertaiselta?
Kyllä, sitähän se onkin.
Kysymys kuuluukin: onko sinulla ennustettavasti toimiva prosessi päätösten saamiseen asiakkailtasi?
Tämän valmennuksen avulla saat myyntisi johtamiseen mallin, jolla pystyt aikaansaamaan kaksinumeroisen kasvun.
Kaksinumeroisen kasvun kone -valmennuksen avulla opit:
-
PROSPEKTOIMAAN – Päätä, mistä suunnasta löydät myyntisi kannalta vipuvoimaisimmat asiakkaat
-
PALVELEMAAN – Synnytä asiakasehdokkaissa kiitollisuudenvelkaa ja luottamusta
-
PYYTÄMÄÄN – Varmista, että asiakas tietää sinun odottavan häneltä päätöstä – ja auta häntä päättämään
-
PONNISTELEMAAN – Luo pohja pitkälle asiakassuhteelle ylitoimittamalla annetut lupaukset
-
PROMOAMAAN – Kerää saavutetut tulokset talteen ja tee niistä todisteita kyvystäsi lunastaa annetut lupaukset
-
PYYTÄMÄÄN LISÄÄ: Mitä asiakkuuksia sinun kannattaisi kasvattaa – ja miksi?
Hyödyt valmennuksesta todennäköisimmin, jos olet kasvuhaluinen yrittäjä tai myyntijohtaja
Valmennuksen sisältö
-
1
-
Tervetuloa rakentamaan kaksinumeroisen kasvun konetta
-
-
2
-
Prospektoinnin kuntoon laittaminen tuottaa hämmästyttäviä tuloksia
-
Prospektoinnin vaiheet
-
Prospektoinnin johtaminen
-
Prospektoinnin sudenkuoppia
-
Kotitehtäviä prospektoinnin johtamiseen
-
Miksi kontaktointi jää tekemättä?
-
Kontaktoinnin systematiikan johtaminen
-
Kontaktoinnin laadun johtaminen
-
Kontaktoinnin asiakaskokemuksen johtaminen
-
Kontaktoinnin sudenkuoppia
-
-
3
-
Ennen kauppaa pitää palvella
-
Asiakas valitsee sen, joka palvelee parhaiten
-
Johda aikaa ja kohtaamisia
-
Mahdollisia sudenkuoppia palvellessa
-
-
4
-
Määrittele, mikä on tarjous
-
Näin johdat tarjousvaihetta
-
Päätöksen pyytäminen jännittää
-
Näin johdat päätöksen pyytämistä
-
-
5
-
Todista, että asiakas on tehnyt hyvän päätöksen
-
Ponnistelun johtaminen
-
-
6
-
Muista kertoa, mitä asiakas sai
-
Promoa-vaiheen johtaminen
-
-
7
-
Pyydä lisää -vaihe
-
Myyntiresurssien kohdistaminen
-
-
8
-
Rakenna oma kaksinumeroisen kasvun koneesi
-
Noudatamme digitaalisissa tilauksissa kuluttajasuojalain mukaista 14 päivän kaupan peruutusoikeutta. Digitaalisen palvelun peruutusaika käynnistyy sopimuksen solmimishetkellä. Jatkuvissa jäsenyyksissä peruutusaika koskee koko jäsenyyden (ei tilauskauden) 14 ensimmäistä päivää.