Yksikin hyvin hoidettu asiakkuus voi muuttaa koko pelisi suunnan
Asiakkuuksissasi on todennäköisesti melkoisesti hyödyntämätöntä potentiaalia. Kun alat tehdä oikeita asioita, asiakkuutesi kasvavat - ja tästä seuraa kaikenlaista hyödyllistä kaikille osapuolille.
Minkä arvoinen kokemus yksikin hyvin hoidettu asiakkuus sinulle olisi?
Vain sinä tiedät.
Tämä Marko Lehtisen valmennus auttaa sinua syventämään ja kasvattamaan olemassaolevia ja tulevia asiakkuuksiasi.
Minkä arvoinen kokemus yksikin hyvin hoidettu asiakkuus sinulle olisi?
Vain sinä tiedät.
Tämä Marko Lehtisen valmennus auttaa sinua syventämään ja kasvattamaan olemassaolevia ja tulevia asiakkuuksiasi.
Valmennuksen sisältö
-
1
-
Miten hyvin asiakkuutesi ovat hallussa?
-
Asiakassuhde on ihmissuhde
-
Neljä työkalua asiakkuuden kasvattamiseen
-
Syrjähypyn anatomia
-
Noudatamme digitaalisissa tilauksissa kuluttajasuojalain mukaista 14 päivän kaupan peruutusoikeutta. Digitaalisen palvelun peruutusaika käynnistyy sopimuksen solmimishetkellä. Jatkuvissa jäsenyyksissä peruutusaika koskee koko jäsenyyden (ei tilauskauden) 14 ensimmäistä päivää.