Mikä on "voittava tarjous" - ja kuinka sellainen oikein rakennetaan?

Hyvän tarjouksen tekeminen on usein vain viitsimiskysymys

Tarjouksesi kilpailee aina jotain vastaan:

- Kilpaileva yritys
- Asiakas tekee itse
- Asiakas ei päätä mitään juuri nyt

Asiakkaat pyytävät usein samasta työstä useamman tarjouksen, ja niistä vain yksi menee asiakkaan ostosprosessissa eteenpäin. Tätä tarjousta kutsutaan voittavaksi tarjoukseksi.

Kuinka tällainen voittava tarjous sitten tehdään?

Tässä valmennuksessa Marko Lehtinen näyttää, kuinka saat tarjouksesi etenemään kohti kauppoja

Valmennuksen sisältö

  1. 1
    • Tervetuloa rakentamaan voittavia tarjouksia

    • Valmistautuminen tarjouksen tekemiseen

    • Rakenna tarjous yhteistyössä asiakkaan kanssa

    • Voittavassa tarjouksessa kuuluu avainhenkilöiden ääni

    • Ällistyttävän hyvä presentaatio

    • Ällistyttävän hyvä tarjousdokumentti

Opi rakentamaan voittavia tarjouksia Marko Lehtisen verkkovalmennuksessa

Niin moni myyjä kamppailee tarjoustensa kanssa, että Marko päätti tehdä myyjille tiiviin verkkovalmennuksen, jonka avulla kuka tahansa vaivannäköön suostuva voi rakentaa voittavan tarjouksen.

(Voittavan tarjouksen rakentaminen keskittyy itse tarjousdokumentin rakentamiseen. Valmennuksessa ei siis käsitellä tarjouspyyntöjen saamista tai tarjouksen saattamista kaupaksi.)

Noudatamme digitaalisissa tilauksissa kuluttajasuojalain mukaista 14 päivän kaupan peruutusoikeutta. Digitaalisen palvelun peruutusaika käynnistyy sopimuksen solmimishetkellä. Jatkuvissa jäsenyyksissä peruutusaika koskee koko jäsenyyden (ei tilauskauden) 14  ensimmäistä päivää.